Specjalista Service Desk / Help Desk
Firma Qumak-Sekom S.A. jest jednym z najwiekszych integratorow funkcjonujacych na polskim rynku teleinformatycznym. Dzieki dwudziestopiecioletniemu doswiadczeniu dysponujemy unikalnym potencjalem kompetentnym zespolem specjalistow w zakresie oferowanych rozwiazan informatycznych. Specjalizacja w wybranych obszarach nowych technologii sprawia, ze mozemy zaoferowac naszym Klientom uslugi najwyzszej jakosci oraz najnowoczesniejsze, sprawdzone rozwiazania.
Aktualnie dla naszego Klienta w ramach uslug outsourcingowych poszukujemy kandydata na stanowisko:Specjalista Service Desk Help Desk
Opis stanowiska:• obsluga zgloszen dotyczacych szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery PC, drukarki, urzadzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej)
• diagnozowanie i rozwiazywanie problemow na II linii wsparcia
• zdalna opieka nad systemami informatycznymi w lokalizacjach poza glownymi lokalizacjami firmy
• wsparcie telefoniczne dla uzytkownikow
Wymagania:• wyksztalcenie wyzsze w kierunku informatyka
• doswiadczenie w pracy w Service Desk
• znajomosc aplikacji systemow operacyjnych klasy Windows
• znajomosc pakietu Office
• znajomosc srodowiska internetowego
• podstawy zagadnien sieciowych LAN/WAN
• wysoka kultura osobista
• komunikatywnosc
• umiejetnosc organizacji pracy wlasnej
• zdolnosc szybkiego podejmowania decyzji i umiejetnosc pracy pod presja czasu
• samodzielnosc i odpowiedzialnosc
• mile widziana zajomosc technologii Share Point
• bardzo dobra znajomosc jezyka angielskiego
Oferujemy:• interesujaca i stabilna prace w duzej organizacji
• przyjazna atmosfere w nowoczesnie zarzadzanej firmie
• mozliwosc pozyskiwania wiedzy specjalistycznej i rozwoju zawodowego
Aplikacje prosze przesylac przez formularz aplikacyjny (prosze skopiowac ponizszy link i wkleic w adres przegladarki
https: system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=4a df5aab a dac ec e